|
Post by jobminator on Nov 18, 2004 15:48:22 GMT 2
|
|
jood
Staarker-af
|
Post by jood on Nov 22, 2004 13:31:29 GMT 2
ik heb in blankenberge een klein vogeltje dood gegooid mee een fles jupiler was wel gaaf wel zielig voor de familie van da vogeltje
|
|
|
Post by jobminator on Nov 22, 2004 13:36:28 GMT 2
Ja, hai ik gezien ;D Gewoon *werp* *pats* zen kop lag helemaal in puin. Maar voor de familie van het vogeltje: gecondoleerd
|
|
|
Post by Wolkyboom on Nov 22, 2004 14:30:25 GMT 2
Haha goeike tas. Wij deeje vroeger altij pijltjes draaie, en dan same mee onze buren (v. Veghel) op eauteaux schiete. En als ze dan ut raampje ope hebbe staan is da best lomp he wotuz Zo heeft sneeuw een keer zo'n pijltje in mijn oor geschoten onder in men oorlel en die zat er echt vast in
|
|
|
Post by zwarevannelle on Jun 12, 2008 15:21:26 GMT 2
Dees maar weer eens omhooggooien altijd leuk om te horen wat voor deugnieten wij allemaal waren.
Wij hebben hier tegenover ook ooit een lantaarnpaal afgebroken en toen martijn rijkers de schuld gegeven.
kom nou ff op niks anders maar da we vlegels waren is een ding wa zeker is
|
|
|
Post by SAM on Jun 13, 2008 8:43:46 GMT 2
Frenk en ik hebben vroeger zelf vuurwerk gemaakt. Iedere dag als we van de basisschool afkwamen ouwe rotjes en pijlen van de straat rapen bij Cafe Zaal Dancing Den Bakker, en dan da kruit in een pijp stouwe. Was echt super ruig, je weet toch
|
|
|
Post by Wolkyboom on Jun 13, 2008 12:20:27 GMT 2
Wij hebben mee nieuwjaar ooit vuurwerk in de honden stront gedaan en toen zat heel de auto van Bas Lemmens onder. Die we daarna zelf moesten wassen. Maar waar we toen wel weer vuurwerk voor terug kregen van Bas.
|
|
elpeerke
Begient te komme
Sick my Duck
|
Post by elpeerke on Jun 15, 2008 15:14:40 GMT 2
Ik heb vruuger samen mee men neef hun grote boerenschuur af laten fikken. We zaten achter in de schuur hoog op het hooi, en dan deden we met lucifers telkens een bietje aanstoken en dan weer uitmaken.... We waren net terug bij het woonhuis toen we de brandweer al van verre aan hoorden komen. Denk da we t de leste keer toch nie zo goed uitgemaakt hadden. Stond die schuur echt compleet in de hens! En heul die tractors en landbouwmachines stonden er ook gelijk in! Ik heb me toch op mun mieter gehad... Oja, ik was ongeveer een jaar of 9 toen
|
|
|
Post by SAM on Jun 15, 2008 15:21:04 GMT 2
Da zijn wel de betere streken peer Fikkie stoken blijft toch echt de shit
|
|
|
Post by jobminator on Jun 19, 2008 15:04:01 GMT 2
Dirk castelijns en jeroen mijs hadden ook zoiets op da veld achter Bart Ansems, gingen ook mee lucifers schieten toen stond ineens heel da veld in de hens. Dus hun gingen vervolgens emmers water halen en maakte alles uit. De dag erna zitten ze op school heel scijnheilig tegen juffrouw das te vertellen: Wij kwamen achter op da veld want we hadden rook gezien! en heel het veld stond in brand! Toen hebben we water gehaald en het uitgeblust. Juffrouw das: goedzo jangens jullie hebben een goede daad verricht
|
|
lobbl
Staarker
Jaah zeetiej!!
|
Post by lobbl on Jun 19, 2008 22:41:04 GMT 2
ik heb ok weinig uit gefrete vruuger.. alleen kank me nog herinnere... toen was k mee ons moeder boodschappe ant doen.. en toen hai k al die ijzere pinnekes (die altij aan sokke zitte) van alle sokke afgehaald.. en allemal mee genome.. toen kwame we buiten... en ik heel freet tege ons moeder.. (heel men handjes vol mee van die dinge)"kijk mam wak heb".. ons moeder koat.. moes k voor straf alles terug gaan brenge naar die winkel.. schaamde me egt kapot toen da week wel..
|
|
|
Post by jobminator on Jun 20, 2008 0:30:51 GMT 2
ik heb ok weinig uit gefrete vruuger.. alleen kank me nog herinnere... toen was k mee ons moeder boodschappe ant doen.. en toen hai k al die ijzere pinnekes (die altij aan sokke zitte) van alle sokke afgehaald.. en allemal mee genome.. toen kwame we buiten... en ik heel freet tege ons moeder.. (heel men handjes vol mee van die dinge)"kijk mam wak heb".. ons moeder koat.. moes k voor straf alles terug gaan brenge naar die winkel.. schaamde me egt kapot toen da week wel.. WoW ge tiept echt es nen boer
|
|
|
Post by SAM on Jun 21, 2008 15:32:10 GMT 2
Die is gewôôn freet dè ze ut Lôôn kumt
|
|
|
Post by K.O.K. on Jun 24, 2008 10:37:54 GMT 2
Ik zal maar geen poging doen om ons boerinneke Lobbl te overklassen . Veel streken hek vruuger ni uitgehaald. Wel heb ik met David en Jeen (mijn 2 gangsta vrienden uit NH) toen ik een jaar of 9 was het bakkersbusje overvallen, we kregen toen een snuupke
|
|
|
Post by zwarevannelle on Jun 24, 2008 11:50:33 GMT 2
gevaarlijke carriere wending geweest dan om zelf bakkersbusje te gaan rijden ook al kende je de gevaren van het overvallen worden zelf maar al te goed
|
|
|
Post by SAM on Jun 24, 2008 11:57:14 GMT 2
Denk da ze bij bakker Jansen dan ook iemand vroegen die de kneepjes en gevaren van het vak kent. En die weet hoe bakkersbusjesovervallers te werk gaan. Hoewel de veilige buurten van North Holland natuurlijk niet te vergelijken zijn met de ghetto's in 's Hertoogeloon
|
|