|
Post by K.O.K. on Jun 26, 2008 12:03:38 GMT 2
Tis maar goed dat er volgend jaar wat meer verantwoordelijke mensen bij zitten.
|
|
|
Post by jobminator on Jun 26, 2008 18:12:15 GMT 2
moet toch kunnen zoiets
|
|
elpeerke
Begient te komme
Sick my Duck
|
Post by elpeerke on Jun 26, 2008 18:28:50 GMT 2
Haha, gij waart er nie bij zeker? Toen ik binnenkwam waren ze net bezig mee de muren te texen.... En toen was het ergste alwel opgeruimd. Maar als gij vind da zoiets moet kunne, moet ik je in je waarde laten ;-) Dan gaan we komende karmis elke keer bij jullie op de eier, mee curry en bananen.... Maar het mooiste was, toen bekend werd dat er een rekeningetje van 665 euro lag, sprak dirk de legendarische woorden: "mer het is het wel wert geweest" Haha
|
|
apster
Kan niet meer zonder
mooi rood is nie lelijk
|
Post by apster on Jun 26, 2008 19:01:14 GMT 2
lijkt wel oorlog
|
|
|
Post by jobminator on Jun 26, 2008 19:12:12 GMT 2
Haha, gij waart er nie bij zeker? Toen ik binnenkwam waren ze net bezig mee de muren te texen.... En toen was het ergste alwel opgeruimd. Maar als gij vind da zoiets moet kunne, moet ik je in je waarde laten ;-) Dan gaan we komende karmis elke keer bij jullie op de eier, mee curry en bananen.... Maar het mooiste was, toen bekend werd dat er een rekeningetje van 665 euro lag, sprak dirk de legendarische woorden: "mer het is het wel wert geweest" Haha Zoiets moet je bij je maten niet doen thuis maar je verhuurt je toko aan een groep jangeren uit het beruchte dorpje "Hoogeloon aan de kleine beerze" en gaat dan liggen janken da er een bietje curry aan de muur hangt, hadde vantevoren toch kunnen weten
|
|
apster
Kan niet meer zonder
mooi rood is nie lelijk
|
Post by apster on Jun 26, 2008 19:23:15 GMT 2
daar zit wa in
|
|
|
Post by simba on Jun 26, 2008 21:00:03 GMT 2
juist ja!! currymannen aan de macht!
|
|
|
Post by atsoms on Jul 6, 2008 12:31:32 GMT 2
ik weet nog wel iemand voor de in de bak gezete hebbe lijst.. ene Twan V G heeft er ook een nachtje geslape na een avondje stappe
|
|
sjef
ÜberStaarker
|
Post by sjef on Jul 16, 2008 19:56:09 GMT 2
Ik weet er ook nog wel ... Robert louwers heeft in bels vast gezeten (20 uur !!!!!!!!! ) wegens aanstootgevend te hebben gedanst
|
|
|
Post by jobminator on Aug 4, 2008 11:16:18 GMT 2
damn wat een delinquenten.... En er sti gin inne gangmaokert bij... Zijn wij nou zo lief, of gewoon moeilijk op te pakken? Enne, da is misschien best wel iets om ook trots op te zijn.... Ik heb dees weekend mee frank louwers overlegd, en tot de conclusie gekomen dat de gangmakers met stip op nr.1 de braafste groep van Hoogeloon zijn. Van de ene kant is dit iets om trots op te zijn, van de andere kant: Als je als groep een jarenlange reputatie opgebouwd hebt gaan er ook deuren voor je open die voor de gangmakers gesloten blijven
|
|
elpeerke
Begient te komme
Sick my Duck
|
Post by elpeerke on Aug 4, 2008 15:50:00 GMT 2
dit vraagt natuurlijk om een reactie:
ten eerste: het is de gangmaokers.....
ten tweede: Het is ok weer nie zo da wij van die saaie heilige boontjes zijn, maar misschien weet de gemiddelde gangmaoker beter waar de grens ligt tussen wat wel en nie kan. (buiten beschouwing gelaten dat mensen soms ook onschuldig opgepakt kunnen worden zoals Robert L.)
ten derde: welke deuren gaan er dan open voor jullie als groep met jarenlange reputatie? En is het ook nie zo, dat er als "brave" groep nog meer deuren opengaan?
Ik ken wa mensen uit vessem* met een reputatie, en daar gaan de (taxi) deuren niet voor open, aangezien er nog maar 1 (van de 5) bedrijven wou rijden op Vessem....
*je mag ze natuurlijk nie allemaal over 1 kam scheren, dus nie alle vessemnaren zijn zo; maar ik denk da ze in vessem een grotere jailcount hebben als in ons durpke
|
|
|
Post by Mannetje on Aug 6, 2008 1:32:58 GMT 2
|
|
|
Post by Mannetje on Aug 6, 2008 1:39:12 GMT 2
daarintegen over jailcount ik heb in groep gezeten waar ze zelfs een agent op zijn bakkes timmerde....omdat ze op taxi w88...
ik moet zeggen ik was daar gelukkig nie bij....
|
|
|
Post by jobminator on Aug 7, 2008 12:35:44 GMT 2
Niels L. heeft toch ook ooit een agent op de meulen gevegen?
|
|
elpeerke
Begient te komme
Sick my Duck
|
Post by elpeerke on Aug 7, 2008 17:02:15 GMT 2
niels luiten heeft volgens mij ook al 2 x vast gezeten voor drankgeruik 8ter het tuur en vechten mee neterpop Dus Niels L. is al een keer eerder vermeld... Maar hij zal mee neterpop toch nie mee een agent gevochten hebben Dus topic beheerder: het is tijd om het lijstje weer eens te actualiseren.
|
|
GAM
Begient te komme
|
Post by GAM on Sept 26, 2008 15:15:12 GMT 2
ik voel me wel vereerd om er in te staan. maar die boete van 320 euri was toch wel zuur
|
|