|
Post by K.O.K. on Jul 7, 2004 18:56:48 GMT 2
speciaal voor Hein dit topic!!
|
|
|
Post by timmeke on Jul 7, 2004 19:20:02 GMT 2
PSV HEEFT EEN NIEUWE SPITS KANNIESCHIETIE hahahhaa
|
|
|
Post by SAM on Jul 7, 2004 19:20:37 GMT 2
ik snap um nie?
|
|
|
Post by timmeke on Jul 7, 2004 19:22:20 GMT 2
:)Waarom zit van Vossen bij feyenoord in een kooitje.
8-)Omdat die anders achter de Haan aan gaat.
|
|
|
Post by K.O.K. on Jul 7, 2004 19:23:32 GMT 2
Pas op he je wilt de moderator nie kwaad maken
|
|
waarde
Begient te komme
Aaah! Natural light! Get it off me! Get it off me!
|
Post by waarde on Jul 7, 2004 20:34:23 GMT 2
Vandaag op ut werk bedacht, een nieuwe mop voor de minuut van Heertje. het is geen gouwe ouwe, maar een nije blije:
jange aanvaller van psv die pie t paulusma groet:
Oetmon Bakkal (voor de outsiders echte naam = otman)
|
|
Wotuz
Begient te komme
wa ist verschil tussen een vrouw en een batterij
|
Post by Wotuz on Jul 7, 2004 20:45:03 GMT 2
wa is ut verschil tussen een vrouw een batterij..............aan een batterij zit teminste nog 1 pluspunt
|
|
Wotuz
Begient te komme
|
Post by Wotuz on Jul 7, 2004 20:47:37 GMT 2
tis gruun en ut zit op een hek........................verf
|
|
waarde
Begient te komme
|
Post by waarde on Jul 7, 2004 21:09:40 GMT 2
Wie heeft de Belze Idols gewonne?
Amai
|
|
waarde
Begient te komme
|
Post by waarde on Jul 7, 2004 21:11:35 GMT 2
Oos oma stond lest een half uur op de bus te wachte.
Dat die chauffeur zegt: eej ga dur is af
|
|
Wotuz
Begient te komme
|
Post by Wotuz on Jul 7, 2004 21:39:36 GMT 2
wa zegt een dom blondje als ze in een auto stapt?
ee kunne die stoelen ok recht
|
|
T-Ice
Kan niet meer zonder
|
Post by T-Ice on Jul 7, 2004 22:16:48 GMT 2
jantje zegt tegen zijn moeder, moeder kom eens kijken vader heeft zich opgehangen in de kelder!! moeder schrikt, en gaat naar de kelder om te kijken.. komt ze opgelucht terug.. , vader heeft zich niet opgehangen in de kelder, jantje.... zegt jantje... hahahahaha grapje!! hij hangt op zolder!! ;D
|
|
|
Post by simon on Jul 7, 2004 23:28:04 GMT 2
wat zegt een aardappel als er szoewg van wordt getrokken? oooooooooooowwwwwwww das jammer!!
|
|
|
Post by jobminator on Jul 8, 2004 1:15:46 GMT 2
wat zegt een aardappel als er szoewp van wordt getrokken? oooooooooooowwwwwwww das jammer!! Dis wel echt een ubermop Simon bijna net zo leuk als de nieuwe kitssmiley:
|
|
waarde
Begient te komme
|
Post by waarde on Jul 10, 2004 0:29:51 GMT 2
Ut zit onderaan de muur en ut schiet .................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Plint Eastwood
|
|
|
Post by jobminator on Jul 10, 2004 0:42:36 GMT 2
Het is 20cm groot, heeft een rooje puntmuts op en woont in Rome?
Paus Johannes Paules de boskabouter
|
|
Wotuz
Begient te komme
|
Post by Wotuz on Jul 10, 2004 19:39:41 GMT 2
komt een vrouwke in ut ziekenhuis voor een operatie aan haar knie. dus die dokter snijd die knie open en begint te voelen. en hij gaat hoger en hoger mee die hand. tot op een gegeven moment die hand bij de mus van da vrouwke is. vraagt een zuster van dokter waar ben je mee bezig. zegt de dokter: ik ben van artsen zonder grenzen. haha stift dubbel stift
|
|
Wotuz
Begient te komme
|
Post by Wotuz on Jul 14, 2004 13:26:45 GMT 2
hoe heet iemand die brand sticht: piromaan hoe heet iemand die steelt: kleptomaan hoe heet iemand die het allebij doet: marokaan
|
|
Wotuz
Begient te komme
|
Post by Wotuz on Jul 18, 2004 16:40:52 GMT 2
|
|
NIAP
Staarker
Anarchy Forever
|
Post by NIAP on Nov 17, 2004 17:42:21 GMT 2
Komt een man bij de docter. vraagt docter wat is er loos? zegt de man ik heb groen puntje in mijn kont waarop dokter vraagt wat een groen puntje? ja, ja zegt de man een groen puntje ja. dusja docter kijkt verbaast en laat de man zich uitkleden en laat em krom voorover staan. ja idd denk de doc een groen puntje en zegt momentje. trekt van die rubbere handschoenen aan en begint in/aan die anus te wroeten en haald er waarempel een roos uit die vent zijn reet. kijk eens goed naar de roos en zegt meneer klinkt misschien raar en zeer onwaarschijnlijk maare ik trek een roos uit uw achterste. waarop die vent zich omdraait en zegt VOOR jowW!!!
|
|
NIAP
Staarker
Anarchy Forever
|
Post by NIAP on Nov 17, 2004 22:09:38 GMT 2
|
|
|
Post by ankytje on Nov 18, 2004 13:02:45 GMT 2
|
|
NIAP
Staarker
Anarchy Forever
|
Post by NIAP on Nov 18, 2004 22:50:41 GMT 2
Na lang overleg besluit een nonnenklooster het klooster min of meer om te bouwen tot hoerentent. als alles eenmaal gereed is en reclame is gemaakt komt de eerste klant binnen. voor aan een loket zit een non. die spreekt de man aan en vraagt wat ie wil. ik kom om eens lekker te ketsen zegt ie. waarop de non zegt dat is dan 50 eurootjes. goed de man betaald en de non verteld hoe ie bij de dames kan komen. u loopt hier de gang uit dan op t eind rechts en dan loopt u die gang ook uit en daar ziet u deur daar moet u door. dus de man groet de non en loopt die richting in. eenmaal bij de deur aangekomen klopt er eens op en gaat naar binnen. tot zijn verbazing staat ie weer ineens buiten waar een bordje staat. U BENT GENAAID DOOR EEN NON
|
|
NIAP
Staarker
Anarchy Forever
|
Post by NIAP on Nov 18, 2004 23:01:55 GMT 2
Nederlander, Duitser en Belg zitten op wolkenkrabber die zij aan het bouwen zijn. Om 12 uur luid de schaft bel. met zijn 3en pakken zij hun eten en gaan zitten. de duitser opent zijn trommel en zegt aaaaah nee als ik morgen weer salami heb spring ik naar beneden. De nederlander opent zijn trommel. aaah nee gadverdamme alweer kaas als ik morgen kaas heb spring ik ook naar beneden. de belg opent zijn trommel en zegt aah nee bah weer leverworst als ik morgen weer leverworst heb spring ik ook naar beneden. Dusja volgende dag 12 uur schaft. de duitser opent trommel weer en ja hoor salami en jangens zegt ie succes verder ik heb er genoeg van ik spring zo gezegt zo gedaan dus duitser dood . nederlander opent zijn trommel ja hoor zal nie waar zijn weer kaas he belgske zegt ie succes verder ik kan t ook nie meer aan en springt en ook dood. dus ja belg opent dan ook maar zijn trommel en tuurlijk ook leverworst dusja hij springt ook ;D. paar dagen later op de begrafenis staan de 3 vrouwen van de mannen met elkaar te buurten en zegt die duiste vrouw als ie nou gewoon gezegt had dat ie dat nie luste of iets anders wou dan had ik dat gedaan ja zegt die nederlandse dat had ik ook wel gedaan waarop die belse zegt ik snap er niets van hij smeerde altijd zelf zijn brood
|
|
|
Post by ankytje on Nov 19, 2004 7:16:14 GMT 2
die zijn echt wir goed! ;D
|
|