T-Ice
Kan niet meer zonder
|
Post by T-Ice on Dec 17, 2004 14:46:59 GMT 2
A.Z. , Heerenveen, Ajax, Feyenoord, en natuurlijk P.S.V. ziiten allemaal nog in de europa cup... hier de loting van de clubs...
UEFA CUP: Allemania Aachen - A.Z. Heerenveen - Newcastle United Ajax - Auxerre Sporting portugal - Feyenoord
en in de Champions leaQe: P.S.V. - A.S. Monaco
Hoe hoog schat jij de kansen in van deze clubs?
|
|
|
Post by kleinbakkertje on Dec 17, 2004 17:02:29 GMT 2
ajax door az door feyenoord door heereveen eruit psv door als ze durven te voetballen (lucky basterds)
|
|
|
Post by swa on Dec 17, 2004 17:10:47 GMT 2
welke ook mooie wedstrijden zijn, Real madrid tegen juve, Barca tegen celsea..
|
|
|
Post by jobminator on Dec 17, 2004 18:28:54 GMT 2
Heereveen en ajax eruit
De rest door
2Bakker: Lucky basterds?? Da moette gullie gvd zeggen
|
|
A.K
Staarker
Biertjuh
|
Post by A.K on Dec 17, 2004 18:32:00 GMT 2
Psv door en als Arsenal maar wint van bayern munchen verder denk ik alleen heeerenveen eruit en dat ajx de makkelijkste loting heeft
|
|
|
Post by SAM on Dec 17, 2004 20:14:20 GMT 2
Wa nou ajax de makkelijkste loting, denk da ut nogal meevalt... PSV gaat denk/hoop ik wel door, maar ook alleen omda ze een ontzettend makkelijke loting hebbe gehad dus nie over ajax beginne. Heerenveen gaat eruit, en feyenoord krijgt ut ok nog moeilijk zat denk
|
|
TEM
Kan niet meer zonder
Waterschoot Kampsjaak 2004/2005
|
Post by TEM on Dec 18, 2004 14:44:16 GMT 2
ajax door feyenord door az door HEERVEEN ZEKER eruit! psv weet ik nie zeker tegen de finalist van vorig jaar WORD moeilijk toch blijve het stumpers
|
|
apster
Kan niet meer zonder
mooi rood is nie lelijk
|
Post by apster on Dec 18, 2004 14:44:47 GMT 2
psv heeft de op 1 na moeilijkste loting alleen porto is beter dan monaco want die wonnen vorig jaar van hen in de finale verder gaat az door en mischien ajax en feijenoord als ajax timminste een spits koopt en feijnoord 3 nieuwe verdedigers heereveen krijgt het moeilijk
|
|
waarde
Begient te komme
Aaah! Natural light! Get it off me! Get it off me!
|
Post by waarde on Dec 18, 2004 16:15:01 GMT 2
Ik hoop da ze allemaal doorgaan, maar voor heerenveen vrees ik het ergste. az heeft de beste loting en ajax en feyenoord moeten ook gewoon winne. psv moet inderdaad gewoon durven te voetballe tege monaco en dan hebbe ze zekers kans.
|
|
jood
Staarker-af
|
Post by jood on Dec 18, 2004 19:19:50 GMT 2
az gaat door ajax gaat zeker door f*******d gaat door pisvee gaat misschien door heerenveen ligt eruit
|
|
|
Post by swa on Dec 18, 2004 19:31:44 GMT 2
o das gewoon goed als psv door gaat das alleem maar goed voor nederlans voetbal dus nie zeure jood mee dat ze door gaan.
|
|
|
Post by jobminator on Dec 19, 2004 13:16:03 GMT 2
az gaat door ajax gaat zeker door f*******d gaat door pisvee gaat misschien door heerenveen ligt eruit Kun jij nou echt nergens een eerlijk antwoord op geven, psv misschien door en ajax zeker As je gewoon eerlijk zo zijn is het gewoon omgedraait
|
|