|
Post by SAM on Jan 12, 2005 16:46:38 GMT 2
Niels Kokmeijer heeft noodgedwongen een punt achter zijn voetballoopbaan moeten zetten. De aanvaller van Go Ahead Eagles liep op 17 december in het duel met Sparta een dubbele beenbreuk op, na een onbezonnen aktie van Rachid Bouazouan. Die blessure betekent het einde van Kokmeijer's carrière.
De 28-jarige Kokmeijer heeft ondertussen al vier operaties moeten ondergaan. Bij de derde ingreep werden kapotte spieren, spierweefsel en één van de drie slagaders operatief verwijderd. Hierdoor is het nog maar de vraag hij ooit weer normaal zal kunnen lopen.
Dader Bouazouan kreeg door de tuchcommissie van de KNVB een straf opgelegd van twaalf wedstrijden. De Spartaan kan echter rekenen op een extra staartje. "Zo zwaar mogelijk straffen is de enige manier om het geweld uit te bannen. In mijn geval zal het waarschijnlijk op een rechtszaak uitlopen", sprak Kokmeijer tegenover VI.
|
|
|
Post by SAM on Jan 12, 2005 16:47:56 GMT 2
Kom op... 12 wedstrijden Of je schorst hem heel zn leven zodat ie ook nooit meer zal voetballen, of je verplicht hem de helft van zn salaris af te staan aan die Kokmeijer. Maar 12 wedstrijden is echt ziek
|
|
|
Post by swa on Jan 12, 2005 17:38:35 GMT 2
he jah ik vindt op zun mist 12 wedstrijden. eikel.
|
|
apster
Kan niet meer zonder
mooi rood is nie lelijk
|
Post by apster on Jan 12, 2005 18:24:21 GMT 2
levenslang schorsten of een boete van een paar ton aan die speler geven
|
|
Metz
Staarker
Swingtie dan swingtie!!
|
Post by Metz on Jan 12, 2005 18:52:10 GMT 2
:-[Rachid Bouazouan Alleen voor die naam moeten ze hem al 12 wedstrijden schorsen. Schorsen voor het leven en hem hetzelfde aandoen als hij kokmeijer heeft aangedaan.
|
|
|
Post by jobminator on Jan 13, 2005 14:50:56 GMT 2
Die speler moet gewoon alles betalen wa die eigelijk nog verdiend zou hebben
|
|
|
Post by ankytje on Jan 13, 2005 15:01:36 GMT 2
hem gewoon ook nie meer laten voetballe en gewoon weet ik hoeveel geld aan hem geven!
|
|