waarde
Begient te komme
Aaah! Natural light! Get it off me! Get it off me!
|
Post by waarde on May 31, 2008 12:53:29 GMT 2
Ook dees jaar komt het weer steeds dichter bij: Hoogcasteren Kermis. ;D Elk jaar een stukje groter mee dees jaar de 2e editie van de ronde van Hoogcasteren. Zou Frank Waterschoot zijn titel kunnen verdedigen? Alles over dees geweldige evenement kunde hier kwijt.
|
|
|
Post by SAM on Jun 3, 2008 9:49:04 GMT 2
Ik stel voor dat Ettie voorzitter wordt van het committee Hoogcasteren Kermis. Iemand ideeën voor een rondemiss?
|
|
elpeerke
Begient te komme
Sick my Duck
|
Post by elpeerke on Jun 3, 2008 9:51:21 GMT 2
Een van de ouwere zussen van de voorzitter van het comitee?
|
|
|
Post by schtrooymansch on Jun 3, 2008 17:49:34 GMT 2
ik stel voor da daar ook een poll van gemaakt wordt da we kunne stemme
|
|
|
Post by jobminator on Jun 3, 2008 18:03:53 GMT 2
ik stel voor da daar ook een poll van gemaakt wordt da we kunne stemme wie houd je tegen, iedereen kan een poll maken
|
|
|
Post by K.O.K. on Jun 3, 2008 18:40:13 GMT 2
Anders een ronde-missverkiezing van maken?
|
|
|
Post by jobminator on Jun 3, 2008 19:14:06 GMT 2
Ja maar dan wordt de volgende vraag: Wie komen er in aanmerking en zijn kwalitatief ook toonbaar als rondemiss.
Want zoals een oud eentovuhs gezegde luid: Karakter is belangrijk maar ge moet er wel mee over straat kenne
|
|
apster
Kan niet meer zonder
mooi rood is nie lelijk
|
Post by apster on Jun 3, 2008 21:18:57 GMT 2
moete het perse loonse zijn of mogen het ook buitendorpse zijn
|
|
|
Post by \/\/ily \/\/ebo on Jun 3, 2008 21:21:23 GMT 2
Maakt er maar een ronde miss verkiezing van hoeven ze tenminste niet op mij te stemmen, want ik weet niet wie zo gek is dat al wel gedaan te hebben.
|
|
|
Post by SAM on Jun 4, 2008 8:31:25 GMT 2
Gij zelf?
|
|
ettie
Staarker-af
nalu
|
Post by ettie on Jun 4, 2008 15:31:34 GMT 2
De vurzitter hier he. Tja ik vind het ongelufluk da wilco's bovenaan sti. Zo nimt niemes die serieus. Ik denk da onze winnaar van vurig jaar di niet erg vind, de onderhond rol wordt um zo in de schoot geworpen! Voor de missverkiezing: tis lastig om niemes te gaan kwetsen natuurlijk. Wa de betreft moeten we mogelijk naar buiten durpse schoonhede gan kijken. Ik zal (te) hoog inzetten met jessica alba
|
|
ettie
Staarker-af
nalu
|
Post by ettie on Jun 4, 2008 15:32:34 GMT 2
Ik bedoel da Jos boven an sti en da wilco's een stem hi rest blijft 't zelfde
|
|
elpeerke
Begient te komme
Sick my Duck
|
Post by elpeerke on Jun 4, 2008 18:17:11 GMT 2
Godverdomme nog an nie toe toch....
Hedde een bietje vertrouwen in oew kameraoi en da wordt dan meteen afgestraft! Foei! Anders moette gin topic maken als de winnaar van te vurre bekent is!!!!
Buitendurpse ronde-missen meugen altijd, Ik zal ze navenant wel begelijden/begeilen als ze maar rondes genuug hebbe... En als ze vur men niks zen, (bijvurbeeld qua leeftijd, hebben we Jobke nog achter de haaand)
|
|
elpeerke
Begient te komme
Sick my Duck
|
Post by elpeerke on Jun 4, 2008 18:17:51 GMT 2
Ja ik heb gezopen ja....
|
|
|
Post by SAM on Aug 12, 2008 13:27:37 GMT 2
Ik geloof dat er nog enkele vorderingen zijn op organisatorisch gebied, als het hoofd committee "Hoogcasteren Kermis" ons hier op de hoogte wil houden? Bedankt
|
|
|
Post by \/\/ily \/\/ebo on Aug 12, 2008 15:46:05 GMT 2
Beste organisatie van de Ronde van Hoogcasteren,
Alhoewel ik van mening ben dat er op de Tour de France na, geen enkele wielerwedstrijd zo mooi is als de Ronde van Hoogcasteren, ben ik dit jaar toch genoodzaakt af te zien van deelname.
Op het tijdstip van de ronde heb ik namelijk verplichtingen in de Ronde van Zweden. Om even open kaart te spelen naar de organisatie toe; deze wedstrijd alleen maar uitgekozen vanwege de mooie ronde-missen in Zweden.
Hopelijk kan de organisatie in dit standpunt meegaan.
Groeten en veel succes toegewenst,
Wily Webo
|
|
|
Post by jobminator on Aug 12, 2008 19:26:48 GMT 2
We hebben al zitten prakezeren over het commentaar mee sam, als Sam nie mee doet gaat er een commentator bij de finish bij de DJ staan en doet het commentaar vanaf de finish. De andere commentator rijd achter het peleton in een auto of op een motor.
Deze commentator heeft een rechtstreekse telefoonverbinding met de nokia N82 van de andere commentator die rechtstreeks op de instalatie van de dj aangesloten kan worden.
Resultaat: verbluffend commentaar met net zo'n goed geluid als de voetbal en wielerwedstrijden van voor de jaren 90, die toen ook van dit systeem gebruik maakten
|
|
elpeerke
Begient te komme
Sick my Duck
|
Post by elpeerke on Aug 13, 2008 21:02:24 GMT 2
lijkt me sterk da ze dus voor de jaren 90 een nokia N82 hadden.......
Maar afgezien daarvan: IK HEB ER AL ZIN IN!
Ik heb gehoord dat Kempen tv in de persoon van Walter Ansems wederom vertegenwoordigd zal zijn, en Japie dus alvast wat echte wielrentermen kan voorbereiden zodat hij weer net zo schon op teevee komt als vurrig joar.... ;D
Helaas dat Willie er niet bij is dit jaar, toch een rasechte keienbijter.....
|
|
|
Post by Wolkyboom on Sept 1, 2008 9:44:16 GMT 2
Hoe ist?? ik heb gehoord dat het nog niet goed geregeld is en misschien niet door gaat Dus is er iemand die er meer van weet??
|
|
Wotuz
Begient te komme
wa ist verschil tussen een vrouw en een batterij
|
Post by Wotuz on Sept 1, 2008 19:17:11 GMT 2
daar heb ik ook iets van gehoord hoop niet dat de organisatie dit laat gebeuren want dat zou toch wel een kleine dorpsramp zijn...
|
|
|
Post by jobminator on Sept 1, 2008 23:01:14 GMT 2
doe het maar een week later dan kan ik ook en dan ist nie samen mee band zonder banaan en wc experience in wentersel
|
|
|
Post by SAM on Sept 2, 2008 15:29:10 GMT 2
Organisatorisch drama dit, hoop dat men hier alsnog een oplossing voor verzint
|
|
|
Post by jobminator on Sept 3, 2008 20:08:14 GMT 2
als je het maar nie di weekend doet
|
|