gerrit
ÜberStaarker
Ass!
|
Post by gerrit on Jun 7, 2008 19:12:30 GMT 2
wat voor je wc is beter?
ik heb liever een plons wc da is verfrissend tegen de ASS.
|
|
|
Post by jobminator on Jun 7, 2008 19:22:12 GMT 2
Hoe weet je nou mee een plons wavoor letter je hebt?? Dus ik ga zeker voor het plateaux
|
|
elpeerke
Begient te komme
Sick my Duck
|
Post by elpeerke on Jun 7, 2008 22:53:40 GMT 2
defenately plateaux....
|
|
|
Post by SAM on Jun 9, 2008 12:17:06 GMT 2
Op artistiek gebied ga ik voor de plateaux. Anders kun je niet zien of je een dinosaurus hebt gescheten, of een letter Echter.. als je teveel Courics aan stront produceert komt deze tegen je ASS Lastige, ik denk er nog ff over na
|
|
|
Post by K.O.K. on Jun 9, 2008 15:28:41 GMT 2
Zon beslissing moet je ook zeker niet over 1 nacht ijs laten gaan Sam. We begrijpen dat je er nog even over na moet denken.
|
|
|
Post by zwarevannelle on Jun 9, 2008 16:28:05 GMT 2
Mijn definitieve stem ga ik nog niet uitbrengen maar mijn eerste gedacht gaat uit naar plateaux. Dit ivm de artistieke vormgeving en de drol ook de kans krijgt om zijn lucht nog even iets langer te verspreiden. Van de andere kan heeft plons ook wel iets want mee die dikke poep van men die spoelt anders niet goed weg zonder bootje in een plateaux wc. dus ook ik dnek er nog even over na wat nu echt het beste is.
|
|
|
Post by K.O.K. on Jun 9, 2008 17:15:52 GMT 2
ook jij, zwarevannelle, sterkte met je beslissing
|
|
apster
Kan niet meer zonder
mooi rood is nie lelijk
|
Post by apster on Jun 9, 2008 17:30:48 GMT 2
Dit is een inderdaad een lastige. Het nadeel van een plons is dat deze soms spetterd waardoor je anus helemaal onder de stront komt te zitten, dit is te verhelpen door eerst een laagje wc papier te deponeren maar dit wil ik nog welleens vergeten. Een plateaux wc heeft dit nadeel niet maar als je een heel lange aan het draaien bent dan raakt je drol het plateaux al voordat hij uit je anus is, Het zogenaamde van de pot schijten. De drol kan hierbij knakken en de rand van de wc raken waar het spoelwater niet komt en dat is best goor. Ik denk dat ik er ook nog ff over moet nadenken.
|
|
|
Post by SAM on Jun 9, 2008 18:10:19 GMT 2
Mooie discussie hier, goed om te zien dat dit soort dingen leven onder Loonse mensen!
|
|
|
Post by jobminator on Jun 9, 2008 18:56:32 GMT 2
NATTE POEP Het soort waarbij je je gat wel 25 keer afveegt en het nog steeds niet schoon wil worden en je uiteindelijk maar besluit om een toiletpapiertje in je ondergoed te doen om de ergste ellende te voorkomen +
DUIKSTRONT Je hoort hem duidelijk vallen maar door de kromming is ie in 1 klap door de zwanenhals geplonsd, en is dus niet meer zichtbaar. Jammer, want je had hem graag nog even bewonderd.
KRAMPSCHIJT Moelijke, net iets te dikke kak
DAMPPOEP Na een avondje flink stappen en de nodige pilsjes genuttigd te hebben, ruikt je kak naar een dampende natte hond.
GORGELPOEP Luidruchtige diarree
RACEKAK De Formule-1 onder de producten. Hij is er uit voor je het weet en laat vaak een verbrande sluitspier na.
SPUITPOEP Zulke dunne diarree dat het tot bovenaan de pot zit, meestal staat het schuim erop
HOEMPERT Harde kak.
REETKETELSTEEN Zéér harde poep
DUIKBOOTPOEP Het werkt als volgt: men neemt plaats op een plons-toilet waarbij de drol een duik in het water neemt en de spetters om je oren vliegen.
EXPLOSIEPOEP Onder begeleiding van een forse scheet wordt de drol met enorme kracht tegen de pot geschoten.
SPROEIPOEP Van die poep eerst aanvoelt als een enorme scheet, die pas komt na even flink doordrukken, maar die daarna meteen de hele pot voorziet van bruine vlekjes.
KONTKOTS Smerige, vloeibare derrie met brokjes, die erg zuur ruikt
ALFABETPOEP Het verschijnsel dat welhaast elke drol op dusdanige wijze gaat liggen, dat er een letter uit het alfabet ontstaat. Een J of een Y is gauw gelegd, maar kom maar eens om een M, een Z of een I (met puntje!). Om deze activiteit extra spannend te maken, is het aan te raden om enkele andere alfabetten dan het Latijnse te bestuderen. Hoe trots kan je zijn met een verse omega of een (Russische) omgekeerde R?
STUITERSTRONT Een drol die zo hard is dat-ie bijna terugstuitert naar waar die vandaan kwam.
DE LENGTE-DROL Een drol met een dermate lengte dat je even moet gaan staan om hem te kunnen laten vallen
DE TASKLAPPER Deze enorme keutel blijft rechtop in de pot staan hierna valt hij met geweld via de patroontas (balzak) in het porcelein.
PLAKBANDPOEP kleeft met een sterke wil aan de 'musculus levator anii' of ook wel aarsgat genoemd, en is er slechts met veel geduld af te krijgen.
SUPERPOEP Onmogelijk om deze grote hoop zonder behulp van een pleeborstel of toiletpapier weggespoeld te krijgen
TWEEDE GOLF DROL Dit overkomt je op het moment dat je net klaar bent, je reet is geveegd en je gaat net je broek ophalen en dan weet je opeens dat er nog meer zit dat je in je enthousiasme even was vergeten
DIEPZEE SCHIJT Deze jangens blijven de aandacht trekken door zich op de bodem van de WC te verschuilen, PAS na een paar keer flink doortrekken of met de hand zijn deze hardnekkige jangens weg te krijgen.
SPETTERPOEP je gaat zitten en terwijl je een scheet laat spuit de diarree uit je hol zodat de hele plee eronder zit
DE PUBLIEKSLIEVELING Dit product is zo magnifiek van kleur of hoeveelheid dat je hem even wil laten zien aan iemand anders voordat je hem wegspoelt
KIEZELKAK Bestaat uit kleine, harde keutels die soms pijn doen. Het duurt tijden voor je de pot weer kunt verlaten. Oorzaak is een gebrekkige ontspanning van de sluitspier en veel te lang inhouden van de warme hap.
PLAKPOEP Niet uit de pot te krijgen! Vooral na een flinke avond bij Mac D.
|
|
|
Post by SAM on Jun 10, 2008 15:00:34 GMT 2
DAMPPOEP Na een avondje flink stappen en de nodige pilsjes genuttigd te hebben, ruikt je kak naar een dampende natte hond.
Gewoon Zuipstront dus
|
|
gerrit
ÜberStaarker
Ass!
|
Post by gerrit on Jun 10, 2008 16:32:59 GMT 2
kheb is ooit een documant.... een filmke gezien over een medische misserd daar han ze zen dèèrm verkeerd om vast gemakt en die vent moes uit zen mond schijte
maar elk nadeel heb zen voordeel
zo kun je wel schônne letter draaien
|
|
gerrit
ÜberStaarker
Ass!
|
Post by gerrit on Jun 10, 2008 16:34:37 GMT 2
of je spetterd heel je kanus onder
|
|
|
Post by SAM on Jun 10, 2008 16:35:12 GMT 2
Hahaha da is wel vet, dan moet je bier drinken met je ASS en het vervolgens weer uit je reet kitsen
|
|
|
Post by K.O.K. on Jun 10, 2008 17:54:09 GMT 2
tanden poetsen zal ook wel niet veel helpen
|
|
|
Post by jobminator on Jun 10, 2008 20:11:47 GMT 2
Een lucht!!! Niet normaal Kamphuis!
|
|
|
Post by SAM on Jun 12, 2008 10:16:17 GMT 2
Ik ben er uit! Heb na slapeloze nachten, uren denkwerk en veel praten met dierbaren toch besloten om voor de plons te gaan. Kon eigenlijk niet kiezen aangezien ze allebei zeker wel iets hebben. Maar puur omdat ik al 23 jaar van mn leven op een plonsplee schijt ben ik hiervoor gegaan. Ik hoop dat jullie me het niet kwalijk nemen.
|
|
gerrit
ÜberStaarker
Ass!
|
Post by gerrit on Jul 2, 2008 17:09:52 GMT 2
er bestaan geen foute antwoorden hier
|
|
apster
Kan niet meer zonder