|
Post by Mannetje on Jun 25, 2008 19:59:43 GMT 2
Als (waarschijnlijk minder succesvolle) opvolger van "uit welke film komt dit fragment" stel ik voor om "Raad de Plaat" te doen, oftewel: Raad aan de hand van de omschrijving een albumhoes van een enigzins bekend artiest, ik stel voor uit het genre top 40 voordat
Als aanstichter van dit onderwerp zal ik vrij gemakkelijk beginnen:
Een hoes met hierop een zwembad met felgekleurd oranje water met wolkstructuur, met hierboven een felblauwe hemel met waterstructuur. Op de voorgrond zie je een houten vlonder, en helemaal achteraan het zwembad ook. Hier staat ook een hekje, een ligstoel, en hierachter wat struiken Helemaal bovenaan staat met kleine hoofdletters de artiest en naam van het album.
Wie-o-wie!?
|
|
|
Post by K.O.K. on Jun 25, 2008 20:18:39 GMT 2
Californacation - Red Hot Chilli Peppers
|
|
|
Post by Mannetje on Jun 25, 2008 20:22:57 GMT 2
ja klopt nu mag u... netjes btw...
|
|
|
Post by Mannetje on Jul 4, 2008 19:58:42 GMT 2
he K.O.k
als je ehm raad moet je wel een nieuw album posten met omschijving van hoes als te moeilijk kun je hints gaan geven. dus hou je niet in pak een cd uit je collectie en beschrijf hem en laat ons maar raden.... btw degene die t dan raad is da next 1 om er een te posten....
succes K.O.K.
|
|
elpeerke
Begient te komme
Sick my Duck
|
Post by elpeerke on Jul 25, 2008 16:59:54 GMT 2
Ehm mannetje en K.O.K.,
ik heb job (aka the jobminator) hier nog niet zien reageren, maar dat kan aan mij liggen. Voor zover ik weet hebt Kerstens em geraden en die is nu aan de beurt als ik het goed begrijp....
DUS...
|
|
|
Post by K.O.K. on Jul 26, 2008 16:55:13 GMT 2
Op de hoes van het album staat een goudkleurige wereldbol. Voor de rest is hij zwart met de naam van het album en de band in witte letters.
|
|
|
Post by \/\/ily \/\/ebo on Jul 26, 2008 19:03:08 GMT 2
By the way nice topic Dion ff aansluiten op dat eerste album, maar wat betreft de omschrijving van het album van Karsten, moet dit volgens mij het volgende zijn:
Coldplay - Parachutes
|
|
|
Post by K.O.K. on Jul 26, 2008 21:21:30 GMT 2
Klopt. Na dit intikkertje mag jij eens een moeilijkere verzinnen
|
|
|
Post by \/\/ily \/\/ebo on Jul 27, 2008 14:55:05 GMT 2
Nou komt ie dan.......
De hoes van het album bevat een zwarte achtergrond waarop willekeurig letters geplaatst zijn. Uit deze letters kun je zowel de album- als de bandnaam herleiden.
|
|
|
Post by jobminator on Aug 1, 2008 13:49:13 GMT 2
Ik vind het allemaal moeilijk, ik download er namelijk nooit de hoes bij en ik heb al jaren geen muziek en/of film in de winkel gekocht
|
|
|
Post by Mannetje on Aug 5, 2008 16:58:38 GMT 2
job nie zeuren gewoon zoeken op internet:)
en t album is zeker niet Metallica- Metallica ( black album )??
|
|