|
Post by K.O.K. on Oct 12, 2004 10:31:09 GMT 2
Hier de langverwachte KUSADASI-QUIZZZ!!!!!
vraag 1: Wie hebben er allemaal gekitst?
vraag 2: Wie kon zich onder de douche niet inhouden? a) Frenk b) SAM c) Wotuz
vraag 3: Wat was de nieuwe uitspraak van Metz?
a) Antassen b) Aarderiaan c) swingtie dan swingtie
vraag 4: Wie hebben er een meid gescoord?
a)Koet-Waarde-K.O.K. b)GAM-SAM-EK c)Wotuz-Tjung-Waarde
vraag 5: Welk bier werd er gezopen?
a) ik was zo zat dat ik da nie meer weet b)Schutters was er bij c)Efes d)Dommelsch e)Postel triple magnum
vraag 6: Wie was bijna in de Turkse cel belandt en waarom:
a) SAM- openbaar naaktlopen b) EK- wegens zijn kapsel c) Waarde- wegens een karatetrap tegen een boom d) GAM- wegens foute kleding
vraag 7: Wat is het nieuwe woord voor kitsen?
a) Rijlessen b) Huupen c) Braken
vraag 8: Wie heeft er in zijn eentje gemexxt?
a)SAM b)GAM c)Metz
vraag 9: Wat betekent Koestum?
a) ik heb gehuupt b) je zaad legen in een hond c) jij kan bellen d) aandoening aan de kringspier van de Zuid-Afrikaanse Kaketoe
Vraag 10: Wat is een dolmus?
a) een dolle mus b) een stinkende turk c) een taxibusje d) een turkse buikdanseres
Post allen uw antwoorden!!!
|
|
|
Post by SAM on Oct 12, 2004 12:23:03 GMT 2
1:Simon, Waarde, EK, Wotuz, Tjung, Mini-sus 2:a ist nie, en c ook nie... 3:c 4:a 5:c 6:c 7:b 8:c 9:a, hoewel b ook wel iets heeft 10een stinkend turks taxibusje 10 punte
|
|
waarde
Begient te komme
Aaah! Natural light! Get it off me! Get it off me!
|
Post by waarde on Oct 12, 2004 13:44:51 GMT 2
Ok dan. ik ben het opzich wel mee SAM eens op 2 dingen na. Ten eerste: bij vraag 6 zijn alle antwoorden goed denk ik zo en bij vraag 1 moet karz nog bij. verder wel een geinig kwisje ja
|
|
|
Post by SAM on Oct 12, 2004 13:47:04 GMT 2
Ja kok hed moete huupe, maar da was nie van ut bier dus die was ik vergete. En ik heb trouwes nie naaktgelopen daar , draaide me alleen op ut verkeerde moment om voor de feauteaux
|
|
ettie
Staarker-af
nalu
|
Post by ettie on Oct 12, 2004 14:49:55 GMT 2
Goeie kwiss, maar ik weet bijna zkers da Sam nie de enige is geweest die zich niet heeft kunne inhouden, Geef maar toe jangens
|
|
|
Post by SAM on Oct 12, 2004 14:51:29 GMT 2
Zinloos ettie, heb da ook heel de tijd gezeed maarja. Ach gelukkig ben ik wel zo gezond da ik me nie kan houwe
|
|
|
Post by ankytje on Oct 12, 2004 16:42:55 GMT 2
is da gezond jah
|
|
Neckbels
Kan niet meer zonder
Uberstaarker
|
Post by Neckbels on Oct 14, 2004 21:43:55 GMT 2
lekker tog onder de douche....zeer geil!!! laat die soewp maar spuiten fnie sam?
|
|